Okoljska organizacija Greenpeace ocenjuje, da naj bi vsako leto v oceanih končalo 12,7 milijonov ton plastičnih odpadkov. Velike blagovne znamke so pogosto na udaru kritikov kot glavni krivci onesnaženja oceanov, zato se je Adidas usmeril na pot trajnostnega razvoja.
Zaščita koralnih grebenov navdih za nove drese
Adidas je v letu 2017 prodal več kot milijon parov športnih copat narejenih iz reciklirane odpadne plastike iz oceanov. Letos pa so šli še korak naprej in nove drese izdelal iz plastičnih odpadkov iz oceanov, v sodelovanju z organizacijo Parley Ocean Plastic.
Predstavniki blagovne znamke so dejali, da bo edinstvena barva kompleta predstavljala različne odtenke koral v oceanih, hkrati pa pozivajo k ukrepanju za zaščito edinstvenih ekosistemov, ki so že nekaj let zelo ogroženi zaradi onesnaževanja.
Nogometaši so drese prvič nosili na včerajšnji tekmi proti AS Roma, v okviru priprav na novo sezono v ZDA.
Vir: Media Marketing