EKOtekmovanje pod okriljem sedme kampanje Goodyearove Pozor(!)ni za okolje, ki letos združuje več kot 16.000 dijakov, se bliža vrhuncu. Dvajset sodelujočih šol je posnelo EKOfilme, v katerih so predstavili svoje okoljske aktivnosti.
Dijaki so posnetke svojih okoljskih aktivnosti, ki so jih pod okriljem Goodyearove kampanje Pozor(!)ni za okolje izvajali skozi celo šolsko leto, strnili v enominutne EKOfilme. Na kreativen način so pokazali svojo skrb za okolje, pa tudi, kako uspešni so bili pri osveščanju o pomembnosti zmanjševanja ogljičnega odtisa med svojimi vrstniki, družinskim člani, prijatelji in v lokalni skupnosti. Najboljši EKOfilm bo izbran s pomočjo všečkov obiskovalcev in točk strokovne komisije.
»Mladim okoljskim navdušencem lahko z glasovanjem za izbran EKOfilm pomagate do zmage«, poziva tudi Boštjan Gorenc – Pižama, ki se je letos pridružil dijakom pri zmanjševanju ogljičnega odtisa: »Oglejte si EKOfilme s srečnim koncem za vse – razen za ogljični odtis!«
Za najboljši EKOfilm lahko glasujete na spletni strani. Glasovanje z všečkanjem poteka do 7. aprila 2017 do polnoči.
O kampanji Pozor(!)ni za okolje
Kampanja Pozor(!)za okolje, katere pobudnik je družba Goodyear Dunlop Sava Tires, prerašča v vseslovensko okoljevarstveno gibanje. V sedmem letu združuje več kot 16.000 dijakov s 33 slovenskih srednjih šol in 30 partnerskih organizacij v skupnih prizadevanjih za zmanjševanje ogljičnega odtisa. Podrobnosti o tem okoljskem projektu lahko preberete na spletnem mestu kampanje ali na Facebook strani.