Novo poročilo Greenpeace ZDA bralce popelje po hipotetični trgovini, ki so jo poimenovali “Smart Supermarket – pametna trgovina”, v kateri ni plastike in embalaže za enkratno uporabo.
Na začetku letošnjega leta je Greenpeace ZDA ocenil 20 največjih supermarketov, ki se zavzemajo za ukinitev plastike za enkratno uporabo. V oceni je bilo ugotovljeno, da trgovci na drobno ne uspejo ustrezno rešiti krize, ki jo povzroča onesnaževanje s plastiko. “Trgovski centri so kraji, kjer se Američani srečujejo z največ plastike za enkratno uporabo,” pravi Kate Melges iz Greenpeace ZDA.
Nekaj predlaganih rešitev “pametnih trgovin”, ki zavračajo plastiko:
- Odstranitev nepotrebne plastične embalaže za izdelke. Lasersko označevanje živil je ena od možnosti. Če je potrebna embalaža, lahko trgovine ponujajo lokalne naravne materiale, ki imajo minimalen vpliv na okolje, kot so listi banan.
- Živila, ki se kupujejo v glavnem na samopostrežnih tehtnicah, lahko kupci uporabljajo posode za večkratno uporabo in kupijo točno količino živila, kot ga potrebujejo.
- Trgovci na drobno bi morali sodelovati z dobavitelji pri ustvarjanju kozmetičnih in čistilnih izdelkov, ki za prevoz ali prodajo ne potrebujejo plastične embalaže, in razviti sisteme za ponovno polnjenje v embalažo, ki jo kupec prinese s sabo.
- Na blagajni odstraniti plastične vrečke za enkratno uporabo in spodbudite stranke, da prinesejo vrečke s seboj za večkratno uporabo. Manjši trgovci lahko izvajajo sheme izposoje ali najemnine za stranke, ki vrečke pozabijo doma.
Vir: Greenpeace
(Visited 101 times, 1 visits today)