Na Japonskem z mačko v pisarno

7. junija, 2017

Menite, da bi v službi lahko povečali storilnost, če bi na delovno mesto prihajali skupaj svojim kosmatim ljubljenčkom? V Japonskem IT podjetju Furray so v to prepričani. Njihovi zaposleni lahko v službo prihajajo v spremstvu svojih mačk, kar naj bi znatno zmanjšalo stres na delovnem mestu.

Imeti ljubljenčka je na Japonskem luksuz

V prenasičenem Tokiju, kjer je imeti domačega ljubljenčka celo luksuz, ki si ga privoščijo le redki, saj večino stanovanjskih blokov prepoveduje domače živali, je preživljanje časa s kosmato kepico še toliko bolj dragoceno. Zato pa je tistim, ki imajo ta privilegij, preživljanje časa z njimi toliko pomembnejše. Tudi zato je na Japonskem razširjenost in priljubljenost mačjih kavarn veliko večja kot drugje po svetu – kako veliko jim pomeni božanje ljubke mačke ob kavi in kako pomirjujoče to vpliva na nas?

Mačja pisarniška politika

Tako so Japonska podjetja prišla na idejo pogostejšega druženja svojih zaposlenih z mačkami. Tega se zaveda tudi direktor Furrayja, Hidenobu Fukuda, ki je že leta 2000 uveljavil mačjo pisarniško politiko. Danes jim družbo dela že devet muckov, ki zabavajo uslužbence. Poleg tega zaposlenim v Furrayju pripada tudi bonus v višini 45 dolarjev mesečno za skrb in nego posvojene mačke. To odlično idejo so začela posnemati tudi nekatera druga podjetja z daljnega vzhoda. Ni pa delo z mačkami v pisarni vedno le prijetno in nemoteno. Zgodi se, da kosmatinke žvečijo telefonske ali električne kable, sprožijo fotokopirni stroj ali tiskalnik, skačejo po tipkovnicah, tacajo po dokumentih, zaspijo na mizah za sestanke in ušpičijo še marsikatero drugo vragolijo.

Vir: www.goodnewsnetwork.com in www.odditycentral.com

(Visited 76 times, 1 visits today)
 

Center Nastavitev Zasebnosti

Obvezni piškotki

Shranijo uporabnikovo odločitev glede sprejemanja piškotkov.

gdpr[allowed_cookies], gdpr[consent_types]: beleži uporabniško odločitev glede sprejetja ali zavrnitev uporabe piškotkov. Veljavnost: 1 leto.

Socialna omrežja

Facebook vtičnik; za povečanje sodelovanja naših uporabnikov preko družbenih omrežij, analizo prodaje, segmentacijo uporabnikov in ponovno targetiranje uporabnikov

c_user, datr, fr, pl, presence, sb, wd, xs, pnl_data2, act

Analitika

Analitika nam omogoča, da merimo število uporabnikov v obliki obiskov in klikov.

advanced_ads_browser_width, advanced_ads_page_impressions, advanced_ads_pro_server_info, advanced_ads_pro_visitor_referrer
_ga: merjenje obiskanosti s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 2 leti. _gat: piškotek ne hrani uporabniških podatkov, uporablja se za omejevanje pogostosti zadetkov pri merjenju obiskanosti strani s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 10 minut. _gid: naključno ustvarjeno unikatno število se uporablja za izračun podatkov o obisku našega spletnega mesta. s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 24 ur.