Zveza potrošnikov Slovenije poziva vlado, da podpre čim hitrejšo uvedbo nove energijske nalepke
<![CDATA[Breda Kutin, predsednica Zveze potrošnikov Slovenije, je jasna: »Potrošniki jasno in nedvoumno informacijo potrebujejo danes. Zato pristojne predstavnike slovenske vlade pozivamo, da na sestanku v torek, 11. oktobra 2016, v Bruslju podprejo načrtovane spremembe in čim hitrejšo uvedbo prenovljene energijske nalepke, ne pa, da omogočajo nadaljnje zavajanje potrošnikov glede energijske učinkovitosti izdelkov.«
Potrošniki največkrat napačno razumejo, kaj na sedanji nalepki pomeni razred A+
Po dostopnih podatkih kar 85 % potrošnikov pri nakupu preveri tudi podatke na nalepki. “Veljavna energijska nalepka je z dodatnimi razredi A+, A++ in celo A+++ povzročila zmedo in napačno razumevanje porabe energije med potrošniki,” dodajajo na ZPS. Po raziskavi, ki jo je izvedla potrošniška organizacija v Nemčiji, je npr. kar 75 % potrošnikov ob nakupu novega pralnega stroja verjelo, da je A+ najbolj učinkovit razred. Dejstvo je prav nasprotno, gre za najmanj učinkovit razred, zato so potrošniške organizacije podprle ponovno uvedbo razredov od A do G in posledično opustitev nalepk A+++, A++, A+.]]>