Sporočilo Slovenije v Londonu: ‘Be(e) Responsible’
Slovenija se od včeraj do jutri predstavlja na WTM London, eni vodilnih borz turistične industrije. Pod sloganom ‘Be(e) Responsible’ je poudarek predstavitve na zgodbi o čebelah ter trajnostnem in kulturnem turizmu; slednji bo tudi sicer v ospredju promocijskih aktivnosti slovenskega turizma v naslednjih dveh letih.
Slovensko turistično gospodarstvo bo v Londonu skozi slogan ‘Be(e) Responsible’, ki ima dvojni pomen – bodi odgovoren in odgovornost do čebel – opozarjalo na pomembnost sobivanja človeka z naravo in ohranjanja čebel, skrbnic našega okolja in življenja.
S kreativno izvedbo predstavitvenega prostora in programom Slovenija opozarja na trajnostno usmeritev svojega turizma, ki omogoča edinstvena doživetja. Glavni partner nastopa v organizaciji Slovenske turistične organizacije je Radovljica kot zgodovinsko mesto, ki uspešno združuje ponudbo čebelarskega in kulturnega turizma.
Animacijski del predstavitvenega prostora Slovenije je spremenjen v čebelnjak s panjskimi končnicami; obiskovalci imajo možnost sodelovanja pri njihovi izdelavi. Radovljica je poskrbela tudi za prikaz izdelave medenjakov in pokušnje medu, obiskovalci pa lahko slovensko kulinariko spoznavajo tudi z jedmi, ki jih pripravlja kuharski šef Uroš Štefelin.
Vir: STO