Sporočilo Slovenije v Londonu: ‘Be(e) Responsible’

7. novembra, 2017

Slovenija se od včeraj do jutri predstavlja na WTM London, eni vodilnih borz turistične industrije. Pod sloganom ‘Be(e) Responsible’ je poudarek predstavitve na zgodbi o čebelah ter trajnostnem in kulturnem turizmu; slednji bo tudi sicer v ospredju promocijskih aktivnosti slovenskega turizma v naslednjih dveh letih.

Slovensko turistično gospodarstvo bo v Londonu skozi slogan ‘Be(e) Responsible’, ki ima dvojni pomen – bodi odgovoren in odgovornost do čebel – opozarjalo na pomembnost sobivanja človeka z naravo in ohranjanja čebel, skrbnic našega okolja in življenja.

S kreativno izvedbo predstavitvenega prostora in programom Slovenija opozarja na trajnostno usmeritev svojega turizma, ki omogoča edinstvena doživetja. Glavni partner nastopa v organizaciji Slovenske turistične organizacije je Radovljica kot zgodovinsko mesto, ki uspešno združuje ponudbo čebelarskega in kulturnega turizma.

Foto: Jošt Gantar, vir: STO
Foto: Jošt Gantar, vir: STO

Animacijski del predstavitvenega prostora Slovenije je spremenjen v čebelnjak s panjskimi končnicami; obiskovalci imajo možnost sodelovanja pri njihovi izdelavi. Radovljica je poskrbela tudi za prikaz izdelave medenjakov in pokušnje medu, obiskovalci pa lahko slovensko kulinariko spoznavajo tudi z jedmi, ki jih pripravlja kuharski šef Uroš Štefelin.

Vir: STO

 

(Visited 79 times, 1 visits today)