Slovenska Istra v Milanu, Pragi in Münchnu
Mednarodna turistična borza v Milanu, BIT 2018 – Borsa Internationale del Turismo, je minule dni gostila pomembne turistične akterje iz Italije in tujine. Na slovenski stojnici se je v družbi dvajsetih destinacij in turističnih ponudnikov predstavila tudi slovenska Istra. Kmalu tudi predstavitve v Pragi in Münchnu.
Milanska turistična borza je v treh dneh gostila okoli 46 tisoč obiskovalcev, 2250 italijanskih in tujih akreditiranih novinarjev – med njimi je bilo kar 500 popotniških blogerjev – in 1500 ključnih kupcev iz Italije in kar 79 drugih držav. Na slovenski stojnici je potekala novinarska konferenca za strokovno javnost, na kateri je Aljoša Ota, direktor Slovenske turistične organizacije v Milanu, predstavil podatke o italijanskem trgu za preteklo leto, novosti v letošnjem letu, nove usmeritve in ključne elemente kulturnega turizma, ki bo rdeča nit letošnjega leta.
Slovensko Istro je prisotnim novinarjem, blogerjem in agentom predstavil mag. Igor Novel, direktor Turističnega združenja Portorož. »Italijanski gostje se pri nas vselej dobro počutijo tudi zaradi bližine, ki presega zgolj geografsko. Cenijo izbrano kulinariko, celovito wellness ponudbo Portoroža in Pirana, zabavo ter edinstveno naravno in kulturno dediščino naših krajev,« je poudaril Novel.
S skupnim nastopom boljši rezultati
Turistično združenje Portorož, Turistično združenje Izola, Turistična organizacija Koper in Občina Ankaran, ki se pri promociji slovenske Istre uspešno povezujejo in dokazujejo, da s skupnim nastopom lahko dosežejo boljše rezultate in ponudijo celovitejše produkte za goste, se bodo v prihodnjih dneh predstavili še na dveh pomembnih dogodkih oz. sejmih.
Prvi bo med 15. in 18. februarjem potekal v Pragi, kjer se bo slovenska Istra predstavila na novinarskih konferencah novinarjem in organizatorjem potovanj. Sejem Holiday world Praga je največji in najpomembnejši turistični sejem na Češkem. Število gostov iz Višegrajskih držav v zadnjih letih močno narašča, zato tudi slovenska Istra temu trgu namenja posebno pozornost. Konec februarja se bo slovenska Istra predstavila tudi na največjem sejmu za rekreacijo in prosti čas na Bavarskem – F.RE.E. München. Nemčija predstavlja največji evropski trg s skoraj 70 milijoni potovanj daljših od 4 dni in s 77 milijoni krajših potovanj, za katere Nemci porabijo okoli 90 milijonov evrov. Po številu hotelskih prenočitev v slovenski Istri so takoj za Avstrijci in Italijani.
Vir: TZ Portorož