Najboljša je bila aplikacija TurboShoe
Konec januarja so osnovnošolci na vikendu podjetništva na Srednji šoli Slovenska Bistrica prvič spoznavali podjetniški svet. Predstavili so pet podjetniških zamisli z realnim tržnim potencialom, kot zmagovalca pa so razglasili spletno turistično platformo TurboShoe.
Vodja zmagovalne ekipe, devetošolka iz Osnovne šole Oplotnica Katja Rupnik, je koncept predstavila kot “Največja turistična agencija na svetu brez turističnih vodnikov, ki omogoča posameznikom, da najdejo lokalne prebivalce ki se postavijo v čevlje vodičev – super vodičev.” Zmagovalna ekipa je komisijo prepričala z odlično raziskavo trga, aplikacija pa presega lokalne okvirje.
Vikend podjetništva, na katerem je 40 osnovnošolcev s Štajerske odkrivalo svoje podjetniške talente, se je začel v petek. Mladi so morali opraviti številne zabavne/šaljive izzive, s katerimi so se skozi igro učili, kako pristopiti do neznane osebe in kako prepričati sogovornika, da dosežejo cilje, ki so si jih zastavili.