GZS-Zbornica
kmetijskih in živilskih podjetij (GZS-ZKŽP) je v letošnjem letu že
osmo leto zapored organizirala odmevno tekmovanje za študente s
področja inovativnosti v živilstvu in razvoja novih živilskih
izdelkov pod nazivom »ECOTROPHELIA SLOVENIJA 2016«.
Pogoj, da izdelki sodelujejo v tekmovanju, je, da zajamejo eko-inovacijo v
vsaj eni dimenziji razvoja:
- surovine – ekološka pridelava, nizek
ogljični odtis in/ali - embalaža – povratna, primerna za recikliranje
in/ali - proizvodni proces – varčevanje z energijo, uporaba
reciklirane vode in/ali - distribucija/logistika – nove storitve,
kratke oskrbovalne verige …
V okviru projekta
želijo, kot pravijo na Zbornici mlade spodbuditi k timskemu delu, organizaciji, razvoju novih
izdelkov ter posledično prepoznati tiste inovativne živilske
izdelke v slovenskem prostoru, ki jih je smiselno strokovno podpreti,
nagraditi, promovirati v širši javnosti, omogočiti njihov
nadaljnji razvoj, nenazadnje pa pomagati mladim pri vzpostavitvi
novega podjetja, zagonu proizvodnje ali povezovanju s potencialnimi
investitorji.
Včeraj so na 16. Vrhu kmetijskih in živilskih podjetij v Novi Gorici – ob predstavitvi ocene razmer v kmetijstvu in živilstvu ter poslovanja panoge v lanskem letu, izbrali tudi izdelek oz. ekipo študentov, ki so prejeli glavno nagrado: to je sladoled Ajdova dekl’ca na osnovi ajde in kislega mleka. Zmagovalna ekipa
študentov bo Slovenijo zastopala na evropskem tekmovanju
ECOTROPHELIA EUROPE 2016, ki bo potekalo oktobra v Parizu.
Vir: GZS, STA
Foto: twitter.com/ecotrophelia, twitter.com/GZSNovice