Hostel Celica, katerega upravitelj je Javni zavod Ljubljanski grad, se je na povabilo organizatorja udeležil 5. mednarodnega kongresa zgodovinskih mest, ki je med 26. in 29. marcem 2019 potekal v Solinu. V sklopu kongresa je bila gradu podeljena tudi mednarodna kulturno turistična nagrada Plautilla za produkt Ljubljanski grad za vas, ki se ponaša z znakom Slovenia Unique Experiences.
“Sodelovali smo na okrogli mizi z naslovom Podjetništvo v kulturnem turizmu, kot primer uspešne zgodbe, ki je v zgodovinskem objektu združila inovativnost na področju kulture v povezavi z namestitveno dejavnostjo, kar ji daje konkurenčno prednost med ostalimi namestitvenimi objekti«, je v svojih odgovorih na okrogli mizi strnila vodja Hostla Celica Majda Mali. Okrogla miza je bila del 5. mednarodnega kongresa zgodovinskih mest, prvega projekta na območju Hrvaške pod geslom »Meet, Share & Build«, katerega cilj je spodbuditi srečanja vodilnih v turizmu in arheologiji zgodovinskih mest, izmenjava izkušenj in promocija le-teh na domačem in tujem trgu in razvoj novih turističnih produktov.
Nagrada »Plautilla«za kakovost in inovativnost v upravljanju zgodovinskih mest
V sklopu kongresa je bila v četrtek zvečer podeljena tudi mednarodna kulturno turistična nagrada »Plautilla«, ki se podeljuje za kakovost in inovativnost v upravljanju zgodovinskih mest z vidika interpretacije kulturne dediščine ter promocije kulturno-turističnih produktov. Strokovna komisija je v kategoriji najboljšega kulturno turističnega produkta najvišje priznanje podelila Javnemu zavodu Ljubljanski grad za produkt Ljubljanski grad za vas.Spomnimo, da je nedavno Slovenska turistična organizacija potrdila prvo deveterico doživetij, ki se ponašajo z znakom Slovenia Unique Experiences , med katerimi je bil tudi produkt Ljubljanski grad za vas. Takrat je komisija v utemeljitvi med drugim zapisala: »S kreativnim produktom so ustvarjalci našli dober recept, kako se lahko skozi zapomljivo doživetje spajajo burna grajska zgodovina, lokalna urbana identiteta, skrb za okoljsko trajnost in gastronomija. Še več, produkt se skozi žive zgodbe, odigrane pred očmi gosta, na prefinjen način igrifikacije turistične zgodbe dotika tudi izobraževalnega turizma.«
Vir: Ljubljanski grad, STO