Evropa vse bliže koncu zavržene hrane

1. julija, 2017

Ko so lani v Franciji prepovedali metanje ostankov hrane v supermarketih, se je po vsej Evropi pospešilo gibanje za omejitev odpadne hrane.

Junija so evropski poslanci glasovali v korist novih zakonov, s katerimi bi odpravili nepoštene trgovske postopke v trgovinah in trgovskih verigah, ki povzročajo prekomerno proizvodnjo in odpadno hrano. Evropski parlament je pozval tudi k zavezujoči zakonodaji, ki do leta 2030 predvideva polovico manjše živilske odpadke.

Vse več zakonodaje v smeri proti zavrženi hrani

Piotr Barczak iz Evropskega urada za okolje, zveze okoljskih organizacij potrjuje, da zakonodaja o problematiki živilskih odpadkov narašča. Leta 2016 je Francija postala prva država, ki je uvedla takšno prepoved in uvedla globe v višini 75.000 evrov, če trgovina zavrne darovanje odvečne hrano v dobrodelne namene. Takrat je tudi Italija podjetjem in kmetom olajšala možnost darovanja hrane v dobrodelne namene in restavracije spodbudila k “doggy bag” oz. vrečkam za s seboj v praksi. Do sedaj v italijanskih restavracijah namreč ni bilo v navadi, da hrano, ki je nismo pojedli, odnesemo domov.

60 % manj zavržene hrane

S tovrstno problematiko se je začel ukvarjati tudi parlament Združenega kraljestva, ki razmišlja o zakonodaji za rešitev težav z odvečno hrano. Odbor za okolje, prehrano in podeželje je začel preiskavo in podatki so pokazali, da se  po koncu proizvodnje zavrže kar 8 milijonov ton hrane. Njihove raziskave kažejo, da bi se lahko izognili kar  60 % zavržene hrane.

Vir: www.positive.news

(Visited 62 times, 1 visits today)
 

Center Nastavitev Zasebnosti

Obvezni piškotki

Shranijo uporabnikovo odločitev glede sprejemanja piškotkov.

gdpr[allowed_cookies], gdpr[consent_types]: beleži uporabniško odločitev glede sprejetja ali zavrnitev uporabe piškotkov. Veljavnost: 1 leto.

Socialna omrežja

Facebook vtičnik; za povečanje sodelovanja naših uporabnikov preko družbenih omrežij, analizo prodaje, segmentacijo uporabnikov in ponovno targetiranje uporabnikov

c_user, datr, fr, pl, presence, sb, wd, xs, pnl_data2, act

Analitika

Analitika nam omogoča, da merimo število uporabnikov v obliki obiskov in klikov.

advanced_ads_browser_width, advanced_ads_page_impressions, advanced_ads_pro_server_info, advanced_ads_pro_visitor_referrer
_ga: merjenje obiskanosti s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 2 leti. _gat: piškotek ne hrani uporabniških podatkov, uporablja se za omejevanje pogostosti zadetkov pri merjenju obiskanosti strani s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 10 minut. _gid: naključno ustvarjeno unikatno število se uporablja za izračun podatkov o obisku našega spletnega mesta. s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 24 ur.