Sobotni brunch: popečeni kruhki na 3 načine

11. januarja, 2020

Se vam zdi, da je toast najbolj dolgočasen zajtrk na svetu? Ni nujno, če ga le naredite kanček bolj zanimivga od toast šunke in sira. Izbrali smo 3 ideje, kako je lahko toast ali popečen kruh prvovrsten sobotni “brunch”.

1. S tuno. Lahko ga naredite enostavno – popečen toast obložite s tuno iz konzerve, dodate majonezo in to je to. Lahko pa ga naredite malo bolj v stilu domačega chefa: prepražite čebulo ali šalotko, dodajte odcejeno tuno iz konzerve in še malo prepražite. Toast obložite z mešanico, nanjo naložite narezan češnjev paradižnik in potresete z malce nasekljanih črnih oliv ter peteršilja, dodate ahko tudi koruzo, po vrhu pa polijete žličko olivnega olja. Če želite obrok še nadgraditi, toast ponudite z omako na osnovi masla ali majoneze, ki jima dodate malo sladke paprike in čilija.

2. Z jajcem. Toast z jajcem bo očaral vsakogar. Tudi čisto osnovna varianta vmešanih jajčk na popečenem kruhu. Za nadgradnjo pa najprej v ponvi popecite malo slanine, nato v ponev položite izdolben toast, v okvir ubijte jajce in zapecite na oko. posebej popecite na palčke narezano sredico toasta, ki bo primerna za pomakanje v rumenjak. Čez jajce naribajte še malo poljubnega sira in po želji začinite s pekočo omakco.

3. Z lososom. Popecite toast, ga namažite s sirnim namazom, nanj položite rezino dimljenega lososa ter malce popoprajte ter potresite s svežo rukolo. Ob tem toastu teknejo sveži češnjevi paradižniki. Za nadgradnjo pa losos nasekljajte, dodajte sirni namaz in malo kisle smetane, vmešajte še malo drobnjaka. Popečen toast “namažite” s prerezanim paradižnikom in pokapajte z olivnim oljem, prerežite po diagonali, lososa pa ponudite kot pomako.

 

 

(Visited 570 times, 1 visits today)
 

Center Nastavitev Zasebnosti

Obvezni piškotki

Shranijo uporabnikovo odločitev glede sprejemanja piškotkov.

gdpr[allowed_cookies], gdpr[consent_types]: beleži uporabniško odločitev glede sprejetja ali zavrnitev uporabe piškotkov. Veljavnost: 1 leto.

Socialna omrežja

Facebook vtičnik; za povečanje sodelovanja naših uporabnikov preko družbenih omrežij, analizo prodaje, segmentacijo uporabnikov in ponovno targetiranje uporabnikov

c_user, datr, fr, pl, presence, sb, wd, xs, pnl_data2, act

Analitika

Analitika nam omogoča, da merimo število uporabnikov v obliki obiskov in klikov.

advanced_ads_browser_width, advanced_ads_page_impressions, advanced_ads_pro_server_info, advanced_ads_pro_visitor_referrer
_ga: merjenje obiskanosti s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 2 leti. _gat: piškotek ne hrani uporabniških podatkov, uporablja se za omejevanje pogostosti zadetkov pri merjenju obiskanosti strani s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 10 minut. _gid: naključno ustvarjeno unikatno število se uporablja za izračun podatkov o obisku našega spletnega mesta. s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 24 ur.