Nasveti za pripravo ozimnice

14. septembra, 2019

Poletje in jesen sta letna časa, ko imamo na voljo kup svežega okusnega sadja in zelenjave. Ker pa to pozimi ne uspeva, sta poletje in jesen tudi letna časa, ko pripravljamo okusno zalogo za zimo. Tu je nekaj nasvetov kako pripravimo najboljšo marmelado in sirup.

Marmelada

Hladne zimske dni najbolj polepšajo okusne pisane marmelade. Zdaj je čas, da se lotite priprav. Najboljša marmelada je tista, ki vsebuje 60 % sladkorja, vključno s sladkorji, ki jih vsebuje sadje. Uporabite sveže, suho in rahlo nezrelo sadje. Jagode in maline potresite s plastjo sladkorja in jih pustite stati nekaj ur pred kuhanjem. Slive, ribez, kosmulje in češnje pa morate, preden dodate sladkor, še rahlo pokuhati.

Pektin, ki ga naravno najdemo v sadju, je ključnega pomena za pripravo marmelade. Sadju, ki vsebuje malo pektina, kot so na primer jagode, lahko pomagate tako, da jih mešate s sadjem, ki je s pektinom bogato, kot so kosmulje, ali pa z uporabo želirnega sladkorja, ki ima dodan pektin in citronsko kislino.

Marmelada je kuhana, ko doseže 104,5 °C. Pravo temperaturo doseže, ko se penasto vrenje umiri, ko drobni zračni mehurčki izginejo in se mešanica zgosti. Podite pozorni, saj premalo kuhano marmelado lahko še vedno dodatno pokuhate, medtem, ko pri preveč kuhani ni več rešitve.

Kuhano marmelado v kozarce nalijte še, ko je vroča. Idealno pri temperaturi 85 °C.

Likerji in sirupi

Namakanje sadja v alkoholu ali sladkornem sirupu je dober način ohranjanja esenc sočnih poletnih sadežev. Pri pripravi sirupov in likerjev je pomembno, da je sadje popolnoma zrelo. Pred namakanjem ga prepikajte z iglo, da lažje izpusti sokove. Umijte pa ga le, če je to res potrebno.

(Visited 143 times, 1 visits today)
 

Center Nastavitev Zasebnosti

Obvezni piškotki

Shranijo uporabnikovo odločitev glede sprejemanja piškotkov.

gdpr[allowed_cookies], gdpr[consent_types]: beleži uporabniško odločitev glede sprejetja ali zavrnitev uporabe piškotkov. Veljavnost: 1 leto.

Socialna omrežja

Facebook vtičnik; za povečanje sodelovanja naših uporabnikov preko družbenih omrežij, analizo prodaje, segmentacijo uporabnikov in ponovno targetiranje uporabnikov

c_user, datr, fr, pl, presence, sb, wd, xs, pnl_data2, act

Analitika

Analitika nam omogoča, da merimo število uporabnikov v obliki obiskov in klikov.

advanced_ads_browser_width, advanced_ads_page_impressions, advanced_ads_pro_server_info, advanced_ads_pro_visitor_referrer
_ga: merjenje obiskanosti s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 2 leti. _gat: piškotek ne hrani uporabniških podatkov, uporablja se za omejevanje pogostosti zadetkov pri merjenju obiskanosti strani s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 10 minut. _gid: naključno ustvarjeno unikatno število se uporablja za izračun podatkov o obisku našega spletnega mesta. s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 24 ur.