Eko oznake za cestišča
<![CDATA[
Izdelava napisov šol ter ostalih označb iz vroče plastike na šolskih poteh je zelo racionalna, saj zagotavlja optimalno dnevno in nocno vidnost v vseh vremenskih pogojih skozi celo leto. Varnost otrok in drugih udeležencev v prometu je zaradi trajnosti materialov še večja. Aplikacije iz vroče plastike imajo štiriletno garancijo.
Ropotna in dežna črta iz vroče plastike na nevarnih cestnih odsekih
Talna signalizacija robnih in sredinskih črt iz vroče plastike se lahko izvede na tako imenovani baret sistem. Črte se izvede v debelini do 5 mm z rastrom 5 cm polna, 10 cm prazna. Ko prevozimo črto, se avtomobil zatrese in pri tem povzroči hrup. V primeru, da pri vožnji zaspimo, nas črta s hrupom in tresljaji prebudi. Prednost teh črt je tudi vidnost v dežju, saj voda zaradi debeline črte odteče, zato ima črta v mokrih pogojih dobro refleksijo. Na »črnem« je možna izvedba z navadno barvo.
Ropotna črta v tunelih, npr. Ljubljanskim gradom. Težava enocevnih tunelov so prometne nesreče, saj je reševanje v primeru nesreč zelo težavno in nevarno. Največ prometnih nesreč se zgodi zaradi vožnje po levi strani vozišča. Aplikacija osne črte kot ropotne črte nas pri prevozu na drug pas opozori s tresljaji in ropotom. Tudi umazanija, zaradi katere so klasične črte zelo slabo vidne. Pri ropotnih črtah pa vsa umazanija pada v umestne prazne prostore med črtami, kar omogoča njihovo dobro vidnost.
Rondo-BTC CITY Ljubljana
V rondojih in krožiščih prihaja zaradi zavijanja do zelo velike obrabe talne signalizacije, zato se klasična talna signalizacija z barvo zelo hitro obrabi oz. izgubi vse parametre varnosti. Uporaba debeloslojne trajne talne signalizacije iz vroče plastike je zelo racionalna, saj se zaradi debeline nanosa 2-3 mm ne obrabi tako hitro. Talna signalizacija prenese več kot 4 mio prevozov in skozi ves čas zagotavlja optimalne parametre varnosti.
Optično-zvočne ovire za umirjanje prometa v Izoli – Prešernova cesta
Namesto klasičnih ležečih ovir na cestah, kot so plastične montažne ali asfaltne ovire, lahko naredimo ovire iz vroče plastike, katerih višina je od 6 mm do 15 mm. Prvo črto nadgrajujemo s stopničastim zamikom do želene višine. Pri prevozu vozila ovira povzroči hrup in lahek udarec, zato so te ovire posebej primerna za kmetijska območja, kjer je veliko traktorjev in delovnih strojev.
Tunel Karavanke
Poleg vseh parametrov varnosti vroče plastike, kot so dolga življenjska doba, dnevna vidnost, nočna vidnost, drsnost in ekološka neoporečnost, ima vroča plastika tudi zelo visoko točko gorljivosti (flash point cca 500°C), kar je pogoj za primernost uporabe v tunelih.
BLASTER, gradbene storitve d.o.o., Hrastinska pot 38, 8250 Brežice
Tel.: +386 41 645 837
]]>