Kdo postavlja nova pravila v turizmu?

9. septembra, 2016

<![CDATA[

Ko ste nazadnje sedeli v letalu in obračali strani revije In-flight Magazine s prelepimi fotografijami bolj ali manj eksotičnih destinacij, ali ste morda opazili kakšno razliko glede vsebine oglasov in člankov? Se vam je zdela množica ljudi na letališču ali na železniški postaji drugačna, nenavadna?

Najbrž o tem niste niti razmišljali, vendar so spremembe očitne in neizogibne. V veliki meri se jih ljudje ne zavedamo, zaznavajo pa jih strokovnjaki na področju turizma. Edini način prilagoditve oziroma uspešnega sledenja spremembam je po mnenju strokovnjakov ponovno, oziroma dodatno izobraževanje.

Kaj se pravzaprav dogaja?

Kot prvo, aktivna potovanja so novi trend. Število turistov, ki se odločajo zanja in si želijo stik z naravo in fizične aktivnosti, globalno narašča.

Kot drugo, starejši ljudje, še posebej v Evropi, se vedno pogosteje odločajo za potovanja, tudi daljša. Govorimo o 1,3 do 1,6 milijarde tako imenovanih “neustavljivih starejših”. Kar predstavljajmo si to številko!

Kot tretje, posledice globalizacije, uvedba interneta, vzpostavitev mednarodnega turističnega prometa in poenostavitev logističnih storitev se odražajo tudi v povečanju mobilnosti in števila poslovnih potovanj. Kar 72 % poslovnih potnikov izkoristi svoj razpoložljivi prosti čas v okviru poslovnih potovanj za prostočasne dejavnosti.

Nadalje, na trgu ponudb luksuznih potovanj prevladuje ogromno milijonarjev iz ZDA, Japonske in Evrope. Nenazadnje, nišni turizem s kreativnimi ali kulinaričnimi elementi je v razcvetu.

Po mnenju Luiza Moutinha, profesorja z Univerze v Glasgowu in avtoritete na področju trendov v turizmu, so to le nekatera nova gibanja, ki pomembno vplivajo predvsem na turistični sektor in so po mnenju strokovnjakov s tega področja indikatorji naraščajoče potrebe po dodatnem izobraževanju z namenom, da bi zapolnili vedno večje vrzeli v znanju in spretnostih.

V tem kontekstu uvaja IEDC-Poslovna šola Bled v Sloveniji nov program, imenovan Advanced Management in Tourism, ki je namenjen menedžerjem in strokovnjakom iz srednje in vzhodne Evrope ter širše. Skupina mednarodnih strokovnjakov s prof. Moutinho na čelu je razvila 5-tedenski modularni program, ki predstavlja najnovejše inovacije in trende na področju virtualne tehnologije, upravljanja, marketinga, strategije, trajnostnega razvoja in še veliko več.

Prva skupina strokovnjakov iz celotne regije bo pričela s študijem 19. januarja 2015.

]]>

(Visited 11 times, 1 visits today)